دریافت کد رهگیری املاک

Wiki Article

به گزارش گروه وبگردی خبرگزاری صدا و سیما، تا سال‌ها پیش فرایند معاملات ملک به این صورت بود که بعد از توافق طرفین برای خرید و فروش یک ملک، خریدار و فروشنده به بنگاه می‌رفتند و قولنامه‌ای نوشته و امضا می‌شد و هیچ پایگاهی برای ثبت و نگهداری از این معاملات، به صورت یکپارچه وجود نداشت.

حقوق مازادی از قبیل حق پیش‌فروش، وکالت فروش بلاعزل یا به نام زدن سهم سازنده در همان ابتدای کار ممکن است برای مالک مشکلات جبران‌ناپذیری داشته باشد که هنگام تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت باید به آنها توجه داشت.

ویژگی کد رهگیری، بارکد دو بعدی حک شده در بالای قرارداد است که تمامی مشخصات را ذخیره می‌کند و امکان جعل و مخدوش شدن مبایعه‌نامه را به طور کامل از بین می‌برد.

نوسانات قیمت ملک و هزینه‌های ساخت شامل: مصالح و دستمزد و نیز تغییر در نرخ بهره و غیره در آینده (از زمان قرارداد تا تحویل نهایی) هیچ­گونه تأثیری در مفاد توافق‌های انجام‌شده در این قرارداد نخواهد داشت.

تمامی خریداران و فروشندگان موظف‌اند تا با ارائه مدارک به یک مشاور املاک، از طریق سامانه‌ی ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور مشخصات ملک خود را ثبت کنند.

طرفین موظف هستند هرگونه تغییر آدرس و شماره تلفن را کتباً به ……… اعلام نمایند.

سازنده متعهد گردید مبلغ …………………………………… ریال معادل ……………………………………. تومان …………… چک‌بانک ………………. شعبه …………………………………… به شماره ……………………… معادل ارزش مورد مشارکت (به شرح ماده ۲) جهت حسن انجام کار تحویل …………….

این قرارداد مابین مالک و مجری مطابق با شرایط و مشخصات ذیل منعقد و لازم الاجراء می‌باشد.

سلام ، مطمئنا خیر ، اینکه هر مالکی بخواد فکر کنه قراردادش منطقی نیست و بخواد فسخش کنه که هیچ قراردادی به انتها نمیرسه ، شما تنها با استفاده از شروط قراردادی میتونید اقدام به فسخ کنید

.. که کاملا تخلف پنهان است و کاری اشتباه است) بدون رعایت موارد الزامی( احزار هویت و احزار مالکیت و حتی حضور طرفین قرارداد و اثر انگشت انها و گاهی هم از شهرهایی دیگر برای شهر دیگری بدون اطلاع دقیق از مالکیت و سند و وضعیت موجود ملک که بسیار جای تعجب دارد و تخلف آشکار است مثلا بعضی سایت عجیب غریب و...) در حال تنظیم چنین قرار دادهای هستند با قیمت های کمتر به هیچ عنوان چنین قرار دادهای رو تنظیم نکنید چرا که در آیند و زمان مشکل نمی تواند کاری بکند، چون از موضوع و وضعیت موجود ملک و نحوه تنظیم آن دروحله اول خبر نداشته و دقت کافی هم در تنظیم قرارداد نداشته است و اصول اولیه جهت اعتبار قرارداد رو رعایت نکرده و شرایط و توافقات خاص رو هم برای دریافت خسارات احتمالی پیش بینی نکرده ، در نتیجه اثبات سخت است و نهایت باعث بر باد رفتن سرمایه یک عمر تلاش و زحمت خود ،زن و آینده فرزندانتان میشوید (پس اصلا چنین ریسگی نکنید).

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت به همراه مشاوره تخصصی و حضور در جلسه عقد قرارداد (پروژه های افزون بر متراژ ساخت ۱۶۰۰ متر مربع)

در صورت بروز بیماری صعب­العلاج و ….. برای سازنده ………………………

پس از اتمام هر مرحله از ساخت وساز ، به مالک تحویل شود و از وی اقرار گرفته شود. برای این منظور از شرکت‌های متخصص گواهی تائید نامه اخذ ویک نسخه به مالک تحویل شود.

تشکر از اینکه اطلاعات مفیدتون رو در اختیار همه قرار دریافت کد رهگیری املاک دادید ، بسیار عالی و با جرئیات بود، موفق و پیروز باشید

Report this wiki page