بهترین جراح پلک تهران

Wiki Article

عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی یا لیفت پلک نامیده می شود، که هدف آن درمان و رفع افتادگی پلک‌ هاست و شامل برداشتن پف پلک ها، رفع چین و چروک پلک، چربی و بافت اضافه می‌باشد.

این هزینه‌ها ممکن است بر اساس تجربه و مهارت پزشک، کیفیت خدمات کلینیک، و شرایط اقتصادی کشور تغییر کند. به طور متوسط، هزینه برای اجرای جراحی بلفاروپلاستی روی پلک‌های بالایی ۶ میلیون تومان و پلک پایینی معادل۷ میلیون تومان است.

اگر شما هم از ظاهر چشم‌های پف‌آلود خود خسته شده‌اید و قصد جراحی پلک دارید، در این مقاله از مجله درمانکده همراه ما باشید تا شما را با انواع و نکات مراقبت از بلفاروپلاستی آشنا کنیم. 

از همین‌رو پس از جراحی پلک پایین، جای بخیه قابل مشاهده نیست و کسی متوجه عمل زیبایی در آن ناحیه نمی‌شود.

با استفاده از فرکانس رادیویی و قابلیت های لیزر، ما قادر به انجام بلفاروپلاستی تحتانی هستیم روشی که قبلا فقط با جراحی امکان پذیر بود.

از رنگ های سایه چشم روشن و درخشان روی پلک متحرک و زیر ابرو استفاده کنید. این کار باعث بزرگ ترشدن پلک و باز شدن بهترین جراح پلک تهران بصری چشم می شود.

کسب بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ادامه تحصیل در کشور کانادا و فارغ‌التحصیلی از کالج آکسفورد

چشم های تحریک شده: اگر پلک مژه ها و لبه پلک را به قرنیه چشم فشار دهد، احساس ناخوشایندی و سوزش مداوم چشم ها ایجاد می شود.

سپس فرد می‌تواند با مراجعه به پزشک متخصص وضعیت پلک‌های خودش را بررسی کند. در نهایت پزشک شرایط عمل جراحی پلک یا بلفارو را برای متقاضی توضیح می‌دهد و فرد می‌تواند برای انجام عمل پلک تصمیم نهایی خودش را بگیرد. 

تلگرم دکتر پیج تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت دکترپیج می باشد. پیمایش به بالا

اگر دلایل پزشکی وجود یا اگر بیمار می تواند ناراحتی روانی نشان دهد، جراحی افتادگی پلک (پتوز) می تواند توسط بیمه سلامت پرداخت شود.

عمل جراحی لیفت پلک فوقانی یک روش بدون درد و کم خطر است. اساساً انتخاب بیهوشی عمومی راحت‌تر است، زیرا از برش پوست گرفته تا بخیه پوست متوجه چیزی نمی‌شوید.

سپس “قلم پلاسما” وجود دارد که با سونوگرافی کار می کند و برای سفت کردن پوست و بافت در نظر گرفته شده است. متأسفانه، اکثر بیماران به طور خاص به این روش متقاعد نشده اند.

Report this wiki page